XI Certamen de lectura en veu alta

El Certamen de lectura en veu alta es va iniciar al mes de gener a les aules, on tot l’alumnat de tercer a sisè va participar en la primera fase de selecció preparant-se una lectura i valorant als companys i companyes. I el passat dilluns 26 de febrer de 2024 vam celebrar l’XI Certamen intern de lectura en veu alta on es va seleccionar als infants representants i substituts de la nostra escola.

L’alumnat que va participar en el Certamen va ser:

CM (grumets vermells): Biel Badia Baró, Alice Giovannoli Camarasa, Ares Soliva Salvado, Pau Fernández Terés, Marc Capdevila Call i Max Nieto Martínez.

CS (grumets verds): Ariadna Giné Ruiz, Ona Nieto Martínez, Anet Ferrer Banda, Ona Aira Calvet, Bilal Zahti i Yasmine Chaudhry Fernández

Timoners: Silvana Martínez Moreno

I els nostres representants i substituts al Certamen que se celebrarà el proper dijous 14 de març de 10:30 a 13:00h al Teatre Municipal de Balaguer on hi assistirà l’alumnat de quart a sisè per tal d’animar als seus companys i companyes són:

CM (grumets vermells): Max Nieto Martínez (representant) i Pau Fernández Terés (substitut)

CS (grumets verds): Ona Nieto Martínez (representant) i Ariadna Giné Ruíz (substituta)

Timoners: Silvana Martínez Moreno

En aquest enllaç podeu veure les imatges del Certamen.

Felicitem a tot l’alumnat que ha participat en les diferents fases del Certamen i a les famílies que els han acompanyat en la lectura des de casa.

Enhorabona representants i substituts!!!!!!!

BONA LECTURA!