Noguera Music Fest- English day

El passat divendres 9 de juny vàrem celebrar a l’escola l’ENGLISH DAY que aquest any ha tingut com a temàtica: THE NOGUERA MUSIC FEST; on a través de la música l’alumnat de 6è ha acompanyat als nens i nenes de l’escola a fer un recorregut per diferents grups de música i cantants: The Beatles, Queen, The Rolling Stones, Rihanna, and Miley Cyrus.
L’alumnat ha gaudit de la llengua anglesa a través de: songs, body percussion, craft, karaoke, wordsearch, kahoot
Finalment tots junts hem realitzat la jornada amb la mítica cançó: We will rock you!

Cliqueu en el següent enllaç per veure les imatges. ENJOY AND…SHOW MUST GO ON!