IX Certamen de lectura en veu alta

El passat dijous, 17 de febrer, vam realitzar el IX Certamen de Lectura en Veu Alta de la nostra escola on hi va participar l’alumnat de tercer a sisè.

Durant els dies previs al certamen, es van escollir tres representants de cadascuna de les classes a partir de les valoracions de l’alumnat del grup i dels tutors i cotutors.

La comissió de lectura i biblioteca, formada amb el professorat representant de cada cicle, va tenir molt complicat escollir l’alumnat representant i substitut de cada categoria.

Felicitem a tot l’alumnat que va participar en la fase prèvia del concurs i especialment als 14 infants que van representar les seves classes.

TERCER: Berta Fontova Vilalta, Valèria Guillén Olarte i Ona Nieto Martínez.

QUART: Jan Camero Bernat, Carlota Cañada Castro i Arnau Garcia Salón.

CINQUÈ: Hugo Espinosa Hernández, Maya Ilaria Lungociu i Lucía Rodríguez Carmona.

SISÈ: Biel González Toribio, Iker Heghies González i Soufiane Kraïchi.

TIMONERS: Hajar Laaraj i Ibrahim Dahmani.

L’alumnat que participarà al mes de març en el XVIII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta és:

CICLE MITJÀ:

Representant: Ona Nieto Martínez.

Substituta: Carlota Cañada Castro.

CICLE SUPERIOR:

Representant: Soufiane Kraïchi.

Substituta: Lucía Rodríguez Carmona.

TIMONERS:

Representant: Hajar Laaraj.

Substitut: Ibrahim Dahmani.

Enhorabona a l’alumnat que representa a la nostra escola! Podeu veure les imatges clicant aquí.

Si voleu, podeu consultar més informació a la pàgina web del Certamen:

Claustre de mestres