Intercanvi de glosa amb la ZER Urgellet

Aquest curs els tres grups de cicle superior de l’escola faran un intercanvi de glosa amb escoles de la Zona Escolar Rural Urgellet, concretament amb les escoles de Castellciutat i el Pla de San Tirs.

Degut a les limitacions per a fer trobades presencials entre centres a causa de la situació generada per la COVID-19, un grup d’escoles de l’Alt Urgell i de ponent s’han agermanat de forma virtual per a realitzar un intercanvi de cançó improvisada.

D’aquesta manera, els centres aparellats, com el cas de La Noguera i la ZER Urgellet, s’aniran enviant videos amb propostes de glosa i fer un treball de cançó improvisada significatiu i compartit.

Aquí a sota teniu la primera activitat que l’alumnat de cicle superior de l’escola ha enregistrat presentant el seu grup, l’escola i el seu poble.