Dia Internacional de la dansa_ESC La Noguera_20-21

El passat 29 d’abril es va celebrar el Dia Internacional de la Dansa. Aquell dia, per diferents motius no vam poder celebrar aquesta diada a l’escola; avui, però hem pogut realitzar una activitat en la que l’alumnat de cicle mitjà ha presentat una coreografia a la resta d’alumnat i professorat.

Malauradament, l’alumnat de CM C, que també havia preparat amb moltes ganes la coreografia, no l’ha pogut representar, però els hem tingut molt presents.

Per acabar, tots els membres de la comunitat hem realitzat una part de la coreografia.