Cloenda virtual de glosa escolar

El dijous 25 i el divendres 26 de març els tres grups de cicle superior de l’Escola han fet video trucades amb la ZER Urgellet per a cloure l’intercanvi que des de fa ja unes setmanes havien encetat.

El format ha estat a través de la plataforma meet i l’alumnat ha pogut veure i escoltar en directe a l’altre centre.

Cal agraïr la disponibilitat dels mestres de l’Escola ja que ha calgut modificar algun horari per poder fer coincidir les escoles en el mateix horari, i evidentment la predisposició de l’alumnat que ha cantat i experimentat la improvisació, i gaudit d’una activitat musical interactiva.

Les trobades han estat enregistrades i l’alumnat de cicle superior les podrà consultar en l’espai moodle. Donat que també hi ha alumnat d’altres centres i per una qüestió de privadesa i protecció de dades no es pot penjar en obert.

Tot i això aquí hi ha algunes fotografies de les trobades:

CSC i CSB s’han trobat amb alumnes de l’Escola del Pla de Sant Tirs, i CSA s’ha trobat amb alumnat de l’Escola de Castellciutat.

N’han quedat tant contents i contentes que ja han dit si al mes de juny ho podrem repetir…. 🙂