CICLE MITJÀ VA DE COLÒNIES A TREMP

El dijous 18 de maig vam sortir de l’escola i vam anar directament al Castell de Mur. Tot seguit, vam dividir-nos en dos grups. Un grup va visitar el Castell amb la Marta i l’altre grup va anar dins de la col·legiata i va resoldre el misteri dels secrets de Mur.

Després de les activitats vam dinar d’entrepà al mirador de Mur. Un cop menjats i menjades vam visitar l’epicentre de Tremp, on allí vam fer un recorregut pel Pallars Jussà, on vam sentir diferents sons d’animals i finalment, vam conèixer diferents fòssils i vam crear el nostre amb: guix, plastilina i petxines, etc.

Un cop a l’alberg, vam fer les activitats de tarda: rocòdrom i jocs. Mentre un grup escalava el rocòdrom l’altre grup feia els jocs de grup (cursa de relleus, espai, el lluç i la corda fluixa).

Després de jugar vam anar a les habitacions i ens vam instal·lar. Per sopar vam menjar arròs amb tomata i hamburguesa amb patates fregides i de postres iogurt de maduixa. Tot estava boníssim! Després de sopar vam fer el joc de nit on vam esbrinar cançons, explicar acudits i finalment ballar a la disco!

Un cop a les habitacions, ningú va dormir gaire… però ens ho vam passar pipa!

El divendres ens vam aixecar i vam fer les maletes. Després vam anar a esmorzar i estava boníssim! Tot seguit, vam anar cap a la central hidroelèctrica que estava a Talarn, caminant pel bosc i per la carretera.

Un cop vam arribar, vam visitar la sala de màquines on ens van explicar el funcionament de la central i vam fer una petita excursió fins a la presa de St. Antoni on la mestra ens va explicar el funcionament de les comportes i de l’embassament. Vam caminar molt, però va valer la pena!

Més tard, vam conèixer un curiós personatge anomenat Ms.Marshall! Era un enginyer  molt divertit i ens va ensenyar que ell va ser qui va aconseguir que el tren pogués anar amb electricitat a través de l’aigua.  Finalment, van fer una petita festa per acomiadar-nos d’ell! Ens ho vam passar bomba!

Quan vam acabar les dues activitats vam tornar a l’alberg a dinar. El dinar estava per  a llepar-se’n els dits! Vam menjar macarrons gratinats i pollastre.  Per acabar la nostra estada a Tremp ,vam recollir les maletes i vam agafar el tren de Tremp per tornar cap a Balaguer.

Vam gaudir molt d’aquestes colònies!

Aquí podeu veure un vídeo que resumeix les nostres colònies.