Certamen literari de Sant Jordi

El passat dilluns, 25 d’abril, vam celebrar el Certamen de Sant Jordi al pati de l’escola. Aquesta activitat tradicionalment la celebrem el 23 d’abril, però enguany al caure en dissabte es va traslladar a dilluns. L’alumnat i el professorat de l’escola ens vam reunir a la pista esportiva del pati per gaudir de les diferents activitats que tots els grups havíem preparat, entre aquestes hi va haver poemes, teatre, cançons i danses. Durant la celebració es van fer públics els guanyadors i guanyadores del concurs literari d’escriptura en el que hi va participar l’alumnat de cicle mitjà i superior.

Els premiats i premiades van llegir els seus textos, les persones premiades van ser les següents:

• 3r de primària: Ariadna Giné Ruíz i Jan Biscarri Pardina.
  • 4t de primària: Asmaa Laaraj Zouba i Júlia Gabarrella Higueras.
  • 5è de primària: Zoya Tsevetanova i Ònia Colilles Campàs.
  • 6è de primària: Èric Pascual Moreno i Nerea Vidanes Lacal.

Des d’aquí felicitem a tot l’alumnat per la seva implicació en aquesta activitat. Podeu veure les imatges de la festa clicant aquí.