CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2024

El passat dijous, 14 de març, l’alumnat representant de la nostra escola va participar en el XX Certamen de lectura en veu alta al Teatre Municipal de Balaguer. Volem felicitar al Max Nieto Martínez, Ona Nieto Martínez i Silvana Martínez Moreno per la lectura en veu alta que van realitzar.

I ens alegra poder comunicar que la Silvana Martínez Moreno ha passat a la següent fase de concurs en la categoria de Timoners.

Felicitats Silvana i moltes gràcies als tres per la bona representació que vau fer de la nostra escola!

Aquí podeu veure les imatges del Certamen on la lectura en va ser la protagonista!