A Cicle Inicial, busquem or i descobrim el riu!

L’alumnat de Cicle Inicial, respectant els grups bombolla i seguint totes les recomanacions sanitàries hem dut a terme una sortida de tot el dia a l’entorn proper. En aquesta ocasió hem anat a fer tres activitats molt diferents; cada grup classe en un ordre diferent.

• Museu de l’Or: hem fet un petit taller sobre la contaminació i hem buscat i ens hem endut or!!
  • Activitat al Riu Segre de la mà de la Maria Bañeres del CRP de la Noguera on hem fet de brúixoles humanes, hem practicat amb la brúixola, hem vist un ànec de molt a prop i hem vist un escarabat de color blau!!!
  • Gimcana amb el Marcel, el mestre d’Educació Física; on hem jugat a diferents jocs.

Després hem dinat als dos parcs que hi ha al costat i hem jugat una mica. Finalment, hem tornat cap a l’escola a peu.

Us deixem amb algunes fotografies de la jornada.

Ens ho hem passat molt bé i volem donar les gràcies a la Carme i a la Mireia del Museu de l’Or i a la Maria del CRP!!!

Fins a la propera!