El cos humà… LA PEL·LÍCULA!

Els nens i nenes de primer hem investigat moltes coses interessants del cos humà. Hem rebut cartes d’un prestigiós metge, el Doctor Arnau Gala, amb un problema important: la pèrdua de la seva memòria.
Per ajudar-lo a recuperar-la hem fet un seguit d’investigacions amb un projecte… Llegeix més»

Proximament…

A finals de maig, en aquest blog, podreu veure la pel.licula sencera de l’obre de teatre de Sant Jordi protagonitzada pels infants de P5.
Aquí ua deixem un petit tastet!
Feu un cop d’ull, us agradarà!

Les Mones de 2013

Un any més els alumnes de l’Escola La Guàrdia han esdevingut pastissers per un dia. Durant el matí han elaborat unes magnífiques mones amb abundant varietat d’ingredients i guarniments. Amb un treball acurat i meticulós han donat forma al pastís típic d’aquestes dates: La Mona.… Llegeix més»

Per Carnaval tot s’hi val

Aquí teniu una mostra de com va acabar la setmana de Carnestoltes. Els més menuts van gaudir d’una desfilada de disfresses amb esmorzar, i a la tarda tots ens vam incorporar per fer lluir les nostres disfresses, fer gresca i ballar. Podreu comprovar que les… Llegeix més»

El Parlament de Catalunya!

Aprofitant que els nens i nenes de cinquè estem fent el projecte del Parlament, hem anat a visitar-lo. Ha estat una visita molt interessant i hem vist a polítics importants.
Aquí podeu veure alguna foto.