Votem la nova samarreta de l’escola!

El passat dilluns, 25 de febrer, vam dur a terme les votacions telemàtiques de la nova samarreta tècnica de l’escola. L’AMPA ens va proposar elegir entre tres colors: blau, verd i taronja. Els nens i nenes de l’escola, veient l’exposició de les samarretes, van poder elegir quin color preferien. Ho van poder fer amb l’ajuda dels alumnes de 4t, que van preparar un formulari google i també les meses de votacions.

A cada mesa hi havia els responsables de marcar als cens de l’alumnat qui havia votat. També introduïa la votació de cada infant. Van votar de manera ordenada i organitzada, ja que cada curs tenia establert un horari de votació.

Van votar un total de 115 nens i nenes, i els resultats de les votacions van ser els següents:

• El taronja guanya per 56 vots al blau, amb 52 votacions.
  • En l’última posició trobem el color verd, amb tant sols 6 vots.
  • L’alumnat tenia l’opció de votar en blanc i una persona va utilitzar aquest dret.