UNS DIES PLENS D’EMOCIONS

Aquesta última setmana de trimestre, els petits de l’escola estem vivint uns dies de moltes emocions. Ahir vam anar a la residència de padrins d’Esterri, vam cantar Nadales i els vam dir els poemes que hem aprés aquest any. I sabeu què? Allà ens hi esperava una tronca que vam poder fer cagar.

Avui ha estat un altre dia molt màgic amb l’arribada del Patge dels Reis Mags de l’Orient que ha vingut a recollir la carta que li vam escriure. És una carta de desitjos, us animem a llegir-la a continuació.

I segur que aquest moments tan emocionants encara no han acabat, falta viure el festival d’hivern i fer cagar la Tronca de l’escola!