TROBADA FUTBOL ESCOLAR VALLS D’ÀNEU 2017

Un any més es van aplegar més de 230 nens i nenes de les comarques del Pirineu per celebrar la Trobada de Futbol Escolar Valls d’Àneu. Un esdeveniment arrelat dins del calendari de l’esport escolar i que serveix com a cloenda de la Lliga Pirineus de futbol escolar, que es porta a terme durant tot el curs escolar amb la participació d’escoles i escoles de futbol de les comarques pirinenques, tant catalanes com de la Ribagorça aragonesa.

La jornada va transcórrer amb normalitat, dins d’un bon ambient de respecte dels valors de l’esport. Llàstima que la pluja va aparèixer cap al migdia, causant la suspensió d’alguns dels partits que s’havien de celebrar a la tarda. Finalment, es va realitzar l’entrega de trofeus i records a tots els i les participants al recinte firal d’Esterri d’Àneu.

Un cop més agrair a tots els pares i mares que fan possible aquest esdeveniment any rere any, a la Penya Barcelonista d’Espot, a les institucions municipals i comarcals i a totes les empreses i comerços que ajuden a que tinguem aquesta trobada.

Aquí podeu trobar les fotos de la Trobada gentilesa d’en Lluis Fíguls Torrebadella.

Trobada futbol2017