SORTIDA A LA MOLLERA D’ESCALARRE

L’alumnat de cicle mitjà vam anar a la mollera d’Escalarre el divendres 30 de setembre.

Vam anar amb quatre furgonetes.

L’activitat la va fer el camp d’aprenentatge.  Els monitors/es  es deien  Neus,  Cristina,  Estel i  el  Juan  Fernández.

Abans  d’esmorzar vam anellar els ocells. Després els vam alliberar. Vam aprendre com mirar el greix i els músculs. Aquesta activitat la vam fer amb l’ornitòleg Juan Fernández.

Després d’esmorzar vam anar al mirador a observar ocells amb uns prismàtics i un telescopi.

Vam  dinar al costat d’un búnquer.

Vam tornar caminant passant per Escalarre.

Els animals que vam veure van ser:  una truita, un bernat pescaire, ànecs de collverd, un pit roig, una mallerenga blava, tallarol de casquet i voltors. Ah sí!! I una aranya blanca.

El  que  més ens  va  agradar  va  ser  dinar al costat del búnquer i alliberar els ocells.

En aquest enllaç podreu trobar diferents imatges de la sortida

Escrit realitzat per l’alumnat de 3r