Sant Jordi a l’escola la Closa

El passat divendres 21 d’Abril vam celebrar el Sant Jordi a l’escola (uns dies abans del diumenge 23) i ho vam celebrar d’una manera ben divertida:

• Entre tots els cursos vam crear el DRAC de la Llegenda de Sant Jordi! Les mares de l’AMPA ens van fer el cap i els més petits de l’escola també hi van col·laborar!

• Els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar a visitar als padrins de la Residència d’Esterri, els vam cantar uns cançons i els vam regalar un detallet d’un minidrac.
  • Però lo més divertit van ser les activitats que ens van fer el matí i la tarda. Al matí vam fer el Taller de “Cuinant Poesia”, i alguns pares van venir i ens van ajudar a fer poemes!
  • Per la tarda vam gaudir i riure molt amb l’espectacle “Quin desastre de Sant Jordi!!” on els nostres alumnes van ser actors improvitzats de l’obra de teatre!

Esperem que gaudíssiu d’una bona diada de Sant Jordi. Aquí podeu clicar per veure les fotografies!!

Gràcies a tots/es!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *