SANT JORDI A CICLE MITJÀ

El passat divendres 23 d’abril l’alumnat de Cicle mitjà vam celebrar la diada de Sant Jordi fent tot un seguit d’activitats vinculades a aquest dia tan especial.

Les activitats van ser aquestes:

• Dictat de la cançó de Txarango Amagada primavera on els alumnes mentre escoltaven la cançó havien d’omplir els espais buits amb les paraules que faltaven de la lletra de la cançó.

• Manualitat de Sant Jordi d’una rosa amb una ouera amb un drac ben especial.

• La visita a la parada de llibres al Carrer Major on  l’alumnat que va voler va poder reservar un llibre que després va poder comprar amb la seva família.

• Recomanem un llibre. Els infants van presentar un llibre que havien llegit a casa. Van explicar breument l’argument i el perquè els agradava. Alguns d’aquests llibres es van quedar a l’aula per a que la resta d’alumnes els poguessin gaudir.

Us deixem amb l’àlbum de fotos.