RECOLLIM DADES DELS RESIDUS DELS ESMORZARS A L’ESCOLA

L’escola la Closa fa una setmana d’anàlisis dels residus que generen als esmorzars

L’alumnat  de l’escola la closa  de P3 a 6è  durant  la setmana bio (del  17  al 21   d’octubre)  vam  recollir   els residus   dels esmorzars  per separat   amb capses.

Al pati vam posar unes capses de plàstic transparent per separar els residus.  Hi havia una caixa per cada residu.

Vam observar que el  que més havia era orgànica (9 kg)  i  plàstic.

Per reduir el plàstic podríem portar boc´n´roll i no dur coses embassades, com per exemple iogurt, actimel, sucs, donuts, … També podem portar més fruita perquè és un aliment saludable que es descomposa ràpidament.

Alumnat d’infantil llençant els residus als contenidors correctes.
Una mestra i un alumne de 5è llençant el residu orgànic.
Totalitat dels residus recollits en una setmana.

Notícia realitzada per l’alumnat de 3r de primària.