Música a casa!

Hola a tots i totes!

Com van aquests dies de confinament? De ben segur que per amenitzar-lo esteu cantant, ballant, escoltant música i/o tocant algun instrument. Com ja sabeu, la música és una eina fantàstica contra l’avorriment i fa que el nostre dia a dia sigui molt més interessant, especial i divertit.

Us recordo que al Symbaloo de l’escola hi trobareu un apartat de música, on hi ha diferents propostes interessants. De totes formes, posem en marxa un apartat de música a la web on anirem fent propostes concretes.

Aquesta setmana arriba Sant Jordi! La primera proposta va dirigida al més petits de l’escola (Educació Infantil i Cicle Inicial) i gira entorn aquesta festa. A continuació trobareu un videoclip fantàstic d’una cançó que ens explica una nova versió de la llegenda. Estem segurs que us encantarà, us animem a cantar-la i representar-la en família! També trobareu sota del vídeo un enllaç que conté una proposta d’activitats relacionades amb la cançó.

Enllaç Proposta activitats cançó  !!!!

Per als més grans i les famílies, la proposta de Sant Jordi és un repte ben especial: sabeu com es comuniquen les persones amb deficiència auditiva? Com creieu que els hi pot arribar la música?

Us proposem que veieu el següent vídeo, es tracta d’una cançó de Sant Jordi de la Dàmaris Gelabert i està representada amb llengua de signes. Us animeu a intentar-ho? Podeu provar d’interpretar la cançó, un fragment o aprendre algunes paraules en llengua de signes catalana.

Que la música no pari!

Fins aviat