JUDIT SCOTT

Hola!

Els nens i nenes d’infantil acabem el curs amb aquesta exposició de la Judit Scott, l’artista americana que hem estat treballant durant el tercer trimestre. Hem basat les nostres obres amb la tècnica que ella utilitzava, que era embolicar fils i llanes a diferents objectes. A més, a ella li agradava molt portar barrets i collarets i nosaltres hem volgut fer un marc de cartró embolicat on li hem enganxat una foto nostra amb un barret ben decorat. Esperem que us agradi! Nosaltres ho hem gaudit molt.

Carla

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>