Fem gràfiques de mitjana de la mida de peus de l’escola

La classe dels prehistòrics de 4t vam fer la mitjana de peus de cada curs de l’escola. Ho vam fer al mes de novembre.

Els passos que vam seguir per fer l’activitat van ser:
1- Primerament vam mesurar els peus de la nostra classe i vam fer la mitjana. Per fer la mitjana sumem tots els nostres peus i els dividim pel nombre d’alumnes de la classe.
2- Tot seguit vam fer un document compartit amb graella de doble entrada amb els noms dels alumnes de cada classe.
3- Quan el vam acabar vam compartir el document amb el correu de cada classe.
4- Quan ens vam respondre vam la mitjana dels peus de cada classe.
5-A continuació amb els policubs vam fer una gràfica de barres amb la mitjana de peus de cada classe. Podeu mirar les fotos d’aquesta activitat clicant aquest enllaç.
6- També vam treballar amb els google docs i vam insertar unes gràfiques de columnes i barres.

7- Finalment vam fer un escrit tots junts i ho vam penjar al blog.

Hem après:
1- què vol dir la mitjana i fer-la servir.
2- insertar una taula de doble entrada i després compartir-la.
3- fer gràfiques en columnes i en barres amb policubs i amb un document al drive.