ESPORT BLANC ESCOLAR

Aquesta passada setmana l’alumnat de 3r curs varen començar les activitats del programa Esport Blanc Escolar. Un programa promogut per la Secretaria General de l’Esport i el Departament d’Ensenyament, i que té com a principal objectiu apropar els esports de neu als escolars de les comarques pirinenques. Aquest programa consta de vuit sessions distribuïdes entre esquí de fons, esquí alpí i surf de neu. Més informació aquí .

El dijous i divendres passats vàrem fer al pla de Beret les dues primeres sessions d’esquí de fons, una disciplina bastant desconeguda per la majoria. Ens ho vàrem passar genial, així que aquí us deixem algunes imatges.

Video esquí de fons a Beret – Escola la Closa

sdr