ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolguts/des pares i mares,

Han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants de pares i mares als consells escolars dels centres docents públics de nivell no universitari de Catalunya.

Us informem dels terminis d’aquestes eleccions:

Data Accions a realitzar.
6-11-18 Presentació del cens electoral de pares i mares (consultable a secretaria)
Del 7 al 9-11-18 Presentació possibles reclamacions cens electoral pares i mares.
9-11-18 Sorteig per designar vocals.
15-11-18 Últim dia per presentar candidatures.
19-11-18 Presentació i acceptació de les diferents candidatures.

19-11-18 Publicació dels censos definitius.
22-11-18 Sol·licitud per fer de supervisor a les eleccions.
28-11-18 Eleccions consell escolar representant pares i mares de 15’30 a 17’30.

Altres dades d’interès:

• Les candidatures presentades es publicaran al tauler d’anuncis del centre. Si hi hagués menys candidats que llocs a cobrir, tots els pares/mares serien elegibles.
  • Cada elector (pare i mare o representants legals dels alumnes) podrà votar un nombre màxim de 2 pares/mares com a representants al Consell Escolar del centre.
  • El nombre de representants que renoven en la present convocatòria són 2 pares/mares.

Esterri d’Àneu , 5 de novembre de 2018

La Directora del Centre