El goig de llegir!

Cada dia al matí, després de posar-nos la bata i guardar agendes al lloc, les nenes i els nens de 2n fem mitja hora de lectura. Com que tota l’escola també ho fa, sembla que les lletres i les històries corrin pel passadís!

A la nostra classe llegim de moltes maneres: individualment, per parelles, als sofàs de l’escala o a l’armari. Tot lloc és ideal per somniar les aventures dels llibres!

Si ens agrada molt un conte, en podem fer una fitxa de lectura, on donem la nostra opinió sobre què hem llegit.

Aquest segon trimestre també llegim en veu alta! Cada dia, un o una de nosaltres es prepara una lectura i la llegeix a la resta. Ens agrada molt escoltar-nos!

La mestra també ens llegeix. Ara, estem gaudint d’El Zoo del Pitus i, mentre la Montse va llegint, nosaltres pintem mandales relaxadament.

Quin goig, la lectura!