DIADA DE SANT JORDI – 18ª edició Revista La Voliaina

Tot l’equip de l’Escola la Closa us volem desitjar una feliç Diada de Sant Jordi. Aquí us deixem amb una nova edició, la 18a., de la nostra revista “La Voliaina”.

Aquesta edició hem volgut anar una mica més enllà, editant una versió digital on trobareu elements multimèdia als diferents articles (presentacions de projectes realitzats, vídeos, fotos, enllaços, jocs…).

A més hi podreu veure el curtmetratge que hem estrenat avui dins del projecte “Fem un curt”  de la ma de l’Associació Desoris, on ha participat tot l’alumnat de l’escola amb la col·laboració de CurtÀneu i l’AFA de l’escola.

Esperem que us agradi molt i gaudiu tan de la versió impresa que s’ha entregat als vostres fills i filles com de la nova versió digital.

Que ompliu el dia d’avui amb llibres, roses i potxons.

PREMEU EN L’ENLLAÇ PER VEURE L’EDICIÓ DIGITAL 18ª edició Revista La Voliaina