DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Aquest any hem volgut celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física que es celebra el 6 d’abril. Hem organitzat diverses activitats per transmetre a tot l’alumnat la importància de la pràctica diària i saludable d’almenys 60 minuts diaris d’activitat física.

• Tota l’escola hem saltat a corda a l’hora de l’esbarjo i hem aconseguit fer 4.912 salts!!!
  • Xerrada “L’esport no és un pal” a cicle superior amb la periodista del diari Sport Àngels Fàbregues i l’esportista d’elit Oriol Colomé (esquiador i kaiaquista).
  • Olimpíada dels hàbits saludables a cicle mitjà.Esperem que amb aquestes activitats fem extensiva a tota la comunitat una vida més activa i saludable. Aquí us deixem una mostra.

Vídeo Olimpíada d’hàbits saludables

dig