Dia de la Pau

El dia 30 de gener de 2018 se celebra el dia de la Pau i de la no Violència arreu del món.

Tota l’escola vam ajudar a l’ONG “Save The Children”. Sudan del Sud és un dels països que Save The Children ajuda.

Després del pati tots els cursos varem fer una exposició sobre la pau, la fam, la solidaritat i la situació de Sudan del Sud. Els alumnes d’infantil van exposar un mural sobre la nutrició. Cicle inicial van fer cartells de l’activitat del kilòmetre solidari i sobre la pau. Els de cicle mitjà van parlar sobre els drets dels infants. Cicle Superior va comparar algunes famílies d’arreu del món i van treure conclusions del que guanyaven, gastaven i menjaven a la setmana.

A la tarda l’escola va fer un quilòmetre de solidaritat, que va consistir en fer un recorregut pel poble i recaptar diners, per ajudar als nens que no tenen gaire menjar ni aigua suficient per alimentar-se.

Entre totes les col·laboracions, els nens de l’escola hem fet recompte dels diners, i hem aconseguit recaptar un total de:

381€  i 12 cèntims!!

Moltes gràcies a tots!

(Article de 6è)

Cliqueu sobre la foto per a veure més imatges:

1. Josep Mestre

El dia de la Pau no només ho té que ser un dia sinó tots els dies de l’any i a tots els llocs del món!!!!

LA PAU HO ÉS TOT: AMOR, RESPECTE, AMISTAT, SOLIDARITAT, HUMILITAT…!!!!!!

1. Els nens/es de 2n

Hola Josep, som els nens/es de 2n.
      Hem vist el teu comentari i ens ha agradat perquè creiem que tens raó!

Hem de ser sempre pacífics!
      Gràcies