DENIP A EDUCACIÓ INFANTIL

En la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau, a l’escola vam parlar de la pau interior. Per tal de treballar-la, a Educació Infantil, vam escoltar el conte La fada de la pau. A continuació, vam fer mandales conjunts amb elements de l’aula, en vam pintar i també vam fer ioga tot reflexionant sobre les sensacions que vam sentir realitzant aquestes pràctiques. Van sortir sensacions com: pau, calma, tranquil·litat… Desitgem que aquestes pràctiques segueixin acompanyant-nos a l’aula per poder cultivar la nostra pau interior.