Convocatòria de vaga 29 de novembre del 2018

Benvolgudes famílies:
El motiu de la present és per informar-vos que el proper dijous dia 29 de novembre de 2018 hi ha una vaga convocada per part dels sindicats majoritaris de l’àmbit de l’ensenyament. Part del claustre de la nostra escola secundarà aquesta vaga, pel que queda suspesa tota activitat acadèmica, quedant els serveis mínims per a l’atenció d’aquell alumnat que assisteixi al centre.
Us informem quines són les reivindicacions de la vaga, moltes de les quals pensem que són imprescindibles per a la millora de la qualitat de l’ensenyament:
– Restabliment de l’horari lectiu anterior a les retallades per a tot el personal.
– Reducció de les ràtios: màxim de 22 a Primària i 27 a Secundària (o inferior per garantir que no hi hagi tancaments de grups) el curs 2019/20 i de 20 a Primària i 25 a Secundària el curs 2020/21.
– Conversió dels terços de jornada en mitges jornades.
– Increment del personal de suport a la docència per atendre la diversitat.
– Retorn al caràcter lectiu de les dues hores de reducció al personal major de 55 anys.
– Recuperació de poder adquisitiu: Calendari de retorn de les pagues extres del 2013 i 2014; retorn al reconeixement del primer estadi de 9 a 6 anys.
– Consolidació del lloc de treball del personal interí; canvi del model d’oposicions.
– Manteniment de la Formació Professional pública i a Ensenyament.
– Retirada del Decret de Plantilles (39/2014).

Demanem la màxima comprensió i solidaritat davant aquestes reivindicacions .
Esterri d’Àneu, a 26 de novembre de 2018