CONEIXEM L’OBRA DE SANTI MOIX

El passat 6 d’octubre, els infants de 3r, 4t, 5è i 6è vam visitar l’església de Sant Víctor de Seurí. A partir de la intervenció pictòrica que fa en Santi Moix en aquesta església de la Vall d’Àssua, ens inspirem en la flor feta de porcellana que està situada a l’absis.  A l’escola, en muntem una amb tots de pètals que cada infant realitza amb aquarel·les, amb el material que fa servir ell per fer els esbossos. També, pintem diferents elements que fa servir en la seva obra: natura, flors, animals, mosquits.….

Us deixem unes imatges de la bellesa de les obres artístiques i de com ha quedat el passadís de l’escola.