COMENÇA L’ENCAMADA – Lliga escolar de curses de muntanya

Aquest diumenge comença l’Encamada, la lliga escolar de curses de muntanya del Pallars Sobirà.

Durant els darrers anys s’han anat celebrant diversos cros i curses de muntanya escolars. Aquest any 2016 s’ha englobat amb una lliga amb l’objectiu principal de promoure l’esport en edat escolar amb el suport del Consell Esportiu, els centres escolars i els ajuntaments.

Aquí a la web podreu seguir tota la informació i resultats de la lliga. També podreu seguir la lliga a la seva pàgina de Facebook – Encamada PallarsSobirà

Aquesta lliga tindrà quatre proves, així que ara només queda que estigueu ben atents i atentes per apuntar-vos.

Cros del Cardós – Ribera de Cardós  3 d’abril.

Ultraxics – Esterri d’Àneu  24 d’abril.

Cros del Pallars Sobirà – Sort  8 de maig

Minimilla Vertical d’Àreu – Àreu  29 de maig

US ESPEREM A TOTS I TOTES.

Cartell Encamada