Colònies cicle mitjà i cicle superior

Els dies 6-7-8 d’abril, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam anar de colònies al Delta de l’Ebre. Ens vam allotjar a l’Amposta Park.

El primer dia, quan vam arribar al Delta, vam dinar (la veritat és que el menjar estava molt bo). Després ens vam acomodar a les nostres habitacions i vam agafar el material per anar a fer CANOA. Més tard vam anar a la Gola del Migjorn, on ens esperaven els monitors de l’activitat. Ens van explicar el vocabulari del material, com ens havíem de posar els xalecos i com haviem de fer l’activitat. Vam estar una estona fent canoa al riu, vam berenar i vam jugar a la platja. Quan vam tornar a l’Amposta Park vam posar la roba a eixugar, en vam dutxar, vam descansar una estona i vam sopar. Seguidament vam fer jocs de nit i vam tenir una estona lliure per jugar abans d’anar a dormir.

El segon dia va anar a fer una ruta d’interpretació amb bicicleta pel Delta. Quan vam arribar ens van donar unes bicicletes, un casc de seguretat i un armilla i vam començar la ruta. Els monitors ens van explicar coses molt interessants i el paisatge era espectacular. Vam veure flamencs i altres aus del Delta i va fer un temps fantàstic. Després de dinar vam descansar una estona i després ens van deixar anar a la piscina i anar a jugar als camps de futbol o bàsquet, vam jugar tota la tarda. Després de sopar vam poder anar a la discoteca, vam ballar força. Alguns estaven tan cansats que van anar aviat al llit.

El tercer dia vam anar a un parc d’aventura. Allà vam passar per ponts, ens vam tirar per una tirolina, vam escalar, vam anar amb un quad i vam tirar amb arc. Després vam dinar, ens vam acomiadar i vam tornar cap a casa.

Ens va agradar molt poder tornar a anar de colònies, a més, ens ho vam passar molt i molt bé!

Article elaborat per l’alumnat de 6è