Castanyada a cicle superior

El 30 d’octubre a l’Escola la Closa d’Esterri d’Àneu, l’alumnat de cicle superior vam celebrar el festiu de la castanyada, aquest  any una mica diferent, ja que la Covid 19 ens va obligar a prendre mesures de seguretat i no ens va permetre celebrar-ho com sempre.

Aquella setmana, tot l’alumnat de l’escola vam fer un treball artístic: vam dibuixar una línia negra a un làmina de dibuix i la vam decorar amb motius de tardor. El divendres vam penjar els dibuixos de cada classe fent un recorregut  seguint les línies dels dibuixos.

Al matí vam sortir al pati a pintar amb aquarel·les un paisatge de tardor que nosaltres mateixos havíem fotografiat de deures.

Ens va quedar molt bé i també ens ho vam passar molt bé. A més, les fotografies que vam fer serviran per decorar l’escola.

A la tarda ens vam ajuntar amb equips de ¾ i juntament amb els companys i companyes de 6è, vam crear un rap molt divertit sobre la tardor. Cada grup ho  va fer a la seva classe i després vam sortir al pati per gravar conjuntament el rap que havíem creat. Podeu sentir-lo a continuació:

A música, tota l’escola vam treballar la cançó de la “Castanyera rockera” i vam fer una petita coreografia que vam gravar en vídeo.

Van fer un vídeo molt bonic amb el treball realitzat, el podeu trobar al mateix blog.

Article elaborat per l’alumnat de 5è