Benvinguts i benvingudes a la vostra escola!

El divendres dia 13 de setembre, l’alumnat de 6è vam anar a visitar als nens i nenes de P3 per acompanyar-los a conèixer la nostra escola.

En primer lloc, vam anar a la seva classe i els/les alumnes de 6è ens vam presentar. Seguidament ells van fer el mateix.

A continuació vam fer parelles (un alumne/a de 6è amb un/una de P3) i tots junts vam fer un passeig per l’escola. Els hi vam ensenyar totes les aules d’infantil i primària, la sala de mestres, secretaria, el despatx i finalment la sala de psicomotricitat.

Els nens i nenes de P3 van estar molt contents de que els acompanyéssim a veure la seva nova escola.

Alumnes 6è