ACTIVITAT ORIENTACIÓ I PAISATGE

El 24 d’octubre vam anar a fer orientació. A les 9 del mati vam anar a l’escola llar on ens vam trobar amb l’Hèctor, l’Andreu i la Neus (al camp d’aprenentatge).

Allà vam parlar del que faríem, ens van donar un fulletó i una brúixola i ens vam repartir en dos grups. Ens vam ficar a caminar i ens ho vam passar molt bé per la ruta per anar a València d’Àneu. Però abans d’arribar ens vam desviar, vam acabar de fer el fulletó, vam dibuixar el paisatge i vam tornar a l’escola llar els que anaven a dinar a casa van tornar amb la Maria, i els de l’escola llar es van quedar va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé.

Sara Araguàs              Jumara Falla

Pere Romero               Raluca Monda