A la Closa hi ha talent!

L’alumnat de la Closa continua mostrant les seves grans habilitats i la bona feina que fan. Aquest cop, els grups de cicle superior van participar en el concurs de “Haikus i Tankes” que organitza la Càtedra Pirineus, presentant 4 poemes japonesos que havien elaborat dins de pilotatge d'”Animalades”. El poema guanyador del concurs ha estat la Tanka presentada per la classe de 5è de la Closa (elaborada pel Bryan, la Daria i la Vinyet), felicitats! El premi que s’atorgarà és material didàctic valorat amb un import de 150 euros.

Volem felicitar tot l’alumnat per la gran feina feta. A continuació podeu llegir la publicació oficial de la Càtedra:

L’escola “La Closa”, d’Esterri d’Àneu, és la guanyadora del concurs de poemes Haiku i Tanka, impulsat des de la Càtedra

Volem felicitar també la Zoila Mayora de 6è, que representa l’escola al Certamen de Lectura en Veu Alta. La Zoila es va classificar en la semifinal i ha participat a la Final territorial, de la qual en sabrem el/la guanyador/a el dia 15 de Juny. Felicitats i sort!!