30 de gener de 2018. DENIP, Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

Amb motiu del Dia Escolar de la No Violència i la Pau, DENIP, l’escola està portant a terme diverses propostes didàctiques que finalitzaran el dia 30 de gener amb diverses activitats. Aquestes activitats giren en torn a l’ONG “Save the Children” i la seva acció d’ajuda humanitària per combatre la fam infantil al Sudan del Sud.

Tot això, conclourà, com hem comentat, el dia 30 de gener. Al matí posarem en comú tot l’alumnat de l’escola els treballs realitzats en torn al tema. Per la tarda, realitzarem l’activitat “Kilòmetre de solidaritat”. Una marxa pel poble d’Esterri d’Àneu tots plegats, alumnat, famílies i veïnat, amb l’objectiu de recaptar el màxim de donacions en favor d’aquesta ONG per les seves accions d’emergència envers l’alimentació infantil a Sudan del Sud.

Recorregut “Kilòmetres de solidaritat”

L’alumnat podrà fer les donacions el dia 30 de gener, i la resta de participants ho podran fer la mateixa tarda.

Els diferents cicles estem treballant amb diferents activitats: Educació Infantil, activitat transversal mural “Quan tinc gana); Cicle Inicial, han elaborat el cartell per a l’activitat “Quilòmetres de solidaritat” i una dinàmica amb el lema “La pau és…”; Cicle Mitjà, han treballat els Drets dels Infants, a més de l’activitat “Descobrim cartells”; i Cicle Superior, han estat fent una investigació comparant l’alimentació de diversos països del món. A més, han estat els encarregats de fer una circular informativa a les famílies i una carta informativa a l’ajuntament.

ESPEREM LA VOSTRA IMPORTANT PARTICIPACIÓ