JORNADES PER A L’EXCEL·LÈNCIA: REFLEXIONS

A la classe de 3r també hem reflexionat sobre què fem a l’escola, com ens sentim, com volem ser, aprofitant que s’han celebrat les Jornades per l’excel·lència, unes jornades que aquest any han tractat un tema CLAU, l’EDUCACIÓ.
Aquestes són les paraules (conceptes) que ens van… Llegeix més»

LA NOSTRA ESCOLA. JORNADES PER L’EXCEL.LÈNCIA 2021.

Aprofitant que les Jornades per l’Excel·lència d’enguany parlen sobre educació hem volgut reflexionar amb tot l’alumnat de cicle inicial sobre la nostra escola.
Tots els infants han fet un dibuix sobre allò que més els agrada de l’escola i ens hem adonat que podem classificar les… Llegeix més»

L’ Educació és la clau del futur

Aquest divendres i dissabte, tornen a Esterri d’Àneu les Jornades per a l’excel·lència per parlar de l’EDUCACIÓ.
Des de l’ escola hem volgut participar-hi, com en els darrers anys.
La nostra participació:
1- Aquest curs tot l’ alumnat, treballem : LA NOSTRA ESCOLA ( properament us en… Llegeix més»

Tot cobra sentit

Tot cobra sentit, quan el nostre alumnat juga divertint-se i cooperant.
Totes les tasques de manteniment i adequació dels  espais de l’ edifici i del pati de l’ escola, acabats a temps per iniciar un nou curs.
Gràcies als ajuntaments d’Esterri i de la Guingueta… Llegeix més»