Colònies a l’Hospitalet de l’Infant curs 2023-2024

Aquest any anirem de colònies cicle mitjà i superior

Els alumnes de 3r a 6è anirem de colònies a l’Hospitalet de l’Infant. Anirem del 29 al 31 de maig. La temàtica serà d’aventura. Les activitats principal seran un circuit d’orientació amb brúixola, geocaching, bubbles football, recodrom… Llegeix més»

FEM NEU

Com que hem tingut un hivern amb molt poca neu, els nens i nenes de I4 teniem moltes ganes de jugar amb ella. Vam decidir fer-la nosaltres a la classe.
Per parelles vam barrejar bicarbonat i aigua, i poc a poc,…. va sorgir la màgia. Vam… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ nou alumnat CURS 2024/25

Benvolgudes famílies,

Us informem que del 6 al 20 de març de 2024 s’obre el termini de preinscripció del nou alumnat per al curs 2024-25. Totes les sol·licituds es tramitaran exclusivament de forma telemàtica.

Podeu consultar tota la informació del Departament d’Educació sobre el procés de preinscripció.

Recordeu que per a qualsevol dubte podeu trucar tl.973626048 o fer un correu al centre. c5001539@xtec.cat

Salutacions cordials,