TALLERS A INFANTIL

Com a Eix d’escola, aquest curs escolar hem treballat sobre la Lluna i a educació infantil ens hem organitzat per tallers per tal de poder conèixer moltes coses sobre la Lluna. Ens van distribuir per petits grups per tal de treballar en diferents temes, entre els quals trobem:

• Com es la Lluna: parlàvem sobre les característiques de la Lluna i pintaven una Llluna petita.
  • Fases de la Lluna: prendre consciència de les fases lunars i fer una roda de les fases.
  • Cohet: parlar sobre les característiques d’un cohet i fer la manualité d’un cohet.
  • Memory: Jugar al jocote del memory amb imatges i paraules relacionades amb la Lluna.
  • Entrenament per anar a la Lluna: els alumnes es van entrenar psicomotriument per tal d’aconseguir el carnet per anar a la Lluna.
  • Pintura: pintar la caixa que serviria per guardar tot el material sobre la Lluna, així com pintar un mural d’un astronauta i un cohet grans.

S’ho van passar d’allò més bé i van aprendre moltes coses sobre la Lluna i tot el que envolta a aquest tema!

Cliqueu la foto per veure més.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *