Treball Globalitzat 4tA

A partir de la inquietud i la pregunta “Podem fer una pel·lícula?” els alumnes de 4tA al llarg d’aquests mesos hem desenvolupat tot un treball d’equip cercant d’informació, creant diferents materials, aclarint dubtes i preguntes, escrivint guions, descobrint les tipologies dels LOGOTIPS i dels CARTELLS, utilitzant diverses eines digitals i iniciant-nos en el programari bàsic de gravació i edició de vídeos.

Aquí us deixem alguns enllaços molt interessants que hem trobat al llarg del projecte, un àlbum de fotografies amb tot el que hem anat fent, i com no, el nostre producte final el curtmetratge “Zombis a l’escola”.

Esperem que us agradi molt!

“ZOMBIS A L’ESCOLA” “ELS GEGANTS DE SÒRIA”

ÀLBUM DE FOTOS (clica a la imatge)

LOGOTIPS I CARTELLS (clica a la imatge)

En el següent enllaç podreu descobrir alguns dels aparells precursors del cinema: JOGUINES ÒPTIQUES

Alice Guy va ser la primera directora de cinema, inventora de la ficció cinematogràfica i del cinema narratiu.