TIMBRE MUSICAL SOLIDARI

Aquesta quinzena farem sonar una tria de les cançons del disc de la Marató entre d’altres. La vida és música i La Marató és vida. Que no pari de sonar la música de la investigació i la solidaritat, un valor més a treballar a dins i fora de l’escola.

Entrarem a ritme de “Celebrem” (Miki Núñez) i a la tarda amb una versió del clàssic “Quan somrius” (Doctor Prats, Buhos, Els Catarres i Elena Gadel)

A les sortides sonarà Fill de Maria (Oques grasses).

Durant els canvis de classe podrem escoltar: “Ballant a la foscor”; “Vine amb mi” (La Pegatina);  “Escriurem” (Miki Núñez); Fill del mar (Miquel Abras);i “El Món” (Cesk Freixas, Escola Folk del Pirineu i Ol’Green).

“Quan una cançó ens agrada, només ens cal sentir les primeres notes per identificar-la. Una melodia que forma part de la nostra vida ens emociona cada cop que la sentim”

Esperem que en gaudiu molt!

UN TAST DEL DISC DE LA MARATÓ

Escriurem (Miki Núñez)