L’autora Anna Manso ens visita

El dijous passat, l’autora Anna Manso va venir a la nostra escola per explicar-nos com és el seu ofici. Li vam poder fer moltes preguntes que ens va respondre molt amablement. És l’autora de moltes publicacions i nosaltres, l’alumnat de 2n, hem llegit “El conte de la cartera”.

En acabar, la vam obsequiar amb un detall que li va agradar molt: una llibreta en blanc, amb un dibuix nostre i un agraïment. Finalment ens vam fer una foto de grup per recordar aquesta visita!

Abans de marxar, però, va tenir el detall de signar-nos a tothom el nostre llibre i amb una dedicatòria personalitzada. Moltes gràcies @annamanso.