JORNADA PEDAGÒGICA D’ORIENTACIÓ

EDUCACIÓ INFANTIL: ELS PIRATES

Hem rebut a la classe un missatge dins d'una botella! Era d'uns pirates que ens demanaven ajuda per trobar el tresor que havien perdut.
Nosaltres els hem ajudat a trobar-lo i com a recompensa, ens han donat unes monedes de xocolata!
Ens ho hem passat molt bé!!

1R, 2N I 3R CURS: EL MAPA DEL TRESOR

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r hem buscat pistes pels voltants de l'escola. El nostre tresor eren monedes de xocolata!! Ha sigut molt divertit!!

4T, 5È I 6È: DESXIFREM EL MISSATGE SECRET

Els alumnes de 4t, 5è i 6è hem buscat pistes pel casc antic de Cervera. Després d'esbrinar el missatge secret la nostra recompensa ha sigut coca amb xocolata!!