JORNADA D’ORIENTACIÓ

Benvolgudes famílies!!

Els passats 19, 20 i 21 d’octubre, tots els i les alumnes de l’escola han pogut gaudir de les Jornades Pedagògiques d’Orientació!! Us en deixem una petita mostra.

EDUCACIÓ INFANTIL (P3, P4 i P5)

El MAG GOLAFRE ens va demanar ajuda. La seva amiga la Granota Entremaliada li havia amagat els ingredients per fer una coca de sucre i els havia anat deixant per tota l’escola. Així que nosaltres, vam anar seguint les pistes i vam trobar tot el què havia desaparegut. Un cop ho vam tenir tot, li vam portar al Mag Golafre i ell ens ho va agraïr amb una coca de sucre amb xocolata.

CICLE INICIAL (1r i 2n)

Pels voltants de l’escola, els i les alumnes de primer i segon curs, hauran de trobar un seguit de pistes, les quals les permetran trobar un TRESOR AMB UN MISSATGE.

CICLE MITJÀ (3r i 4t)

Pels voltants de l’escola, l’alumnat de tercer i quart curs havien de trobar uns sobres, els quals contenien petits trossos de mapa. Amb el treball en equip van aconseguir muntar un mapa final el qual els va permetre descobrir on hi ha el TRESOR AMAGAT!

CICLE SUPERIOR (5è i 6è)

Els alumnes de cicle superior van realitzar la jornada amb dos dies: dijous i divendres. El dijous van resoldre jocs matemàtics virtuals per tal d’obtenir unes coordenades, les quals el divendres van haver de seguir, per tot Cervera, per trobar les pistes que els van portar a descobrir un LLOC SECRET.

Esperem que us hagin agradat!