Festa Major d’hivern de Cervera

Durant aquesta setmana els alumnes d’educació infantil han realitzat unes activitats a l’aula sobre la Festa Major d’hivern de Cervera: el Santíssim Misteri. Per tal d’aprofundir amb el vocabulari sobre la festa han jugat amb puzles, memory, etc. A més a més els alumnes de P3 han realitzat una sortida fins a la Paeria per veure l’àliga, allà els van explicar de quins materials està feta, com és el vestit dels portadors de l’àliga i van poder veure com era l’àliga per dins.

Cliqueu a la foto per poder veure més fotografies sobre les activitats a l’aula.