SORTIDA POBLE ESPANYOL
Aquesta setmana hem anat al Poble Espanyol!! Ens ho hem passat molt bé. Podeu veure les fotos clicant aquí
SORTIDA POBLE ESPANYOL Llegeix més »
Aquesta setmana hem anat al Poble Espanyol!! Ens ho hem passat molt bé. Podeu veure les fotos clicant aquí
SORTIDA POBLE ESPANYOL Llegeix més »
Com cada any us informem que hem tornat a adherir-nos a la campanya d’Amazon “Un clic para el cole” en la que podem aconseguir diferents materials útils per la nostra escola. L’any passat amb la vostra ajuda vam aconseguir 4 auriculars professionals (i el seu cablejat) per al projecte de ràdio que estem iniciant a
Un clic per al cole Llegeix més »
Donem per inaugurat el nostre “Racó literari”, amb les recomanacions dels llibres més interessants. Esperem que us agradin!!!! CLICA AQUI PER VEURE LES FOTOS I VIDEOS
EL RACÓ LITERARI Llegeix més »
ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS LLEONS MARINS JA HEM FET LA PRIMERA EXCURSIÓ D’AQUEST CURS. HEM ANANT AL XARAGALL A FER L’ACTIVITAT DE LA VEREMA. HEM DUT A TERME TOT EL PROCÉS: RECOLLIR EL RAÏM, TREPITJAR-LO, PENSAR-LO I FINALMENT TASTAR EL MOST QUE L’HEM TROBAT MOLT BO! EN ACABAR DE DINAR HEM
Per continuar amb l’adaptació dels nens i nenes de “La classe de les abelles” estem realitzant activitats on es sentin bé, segurs, tranquils, coneguin materials i espais nous, coneguin altres persones que treballen al centre, es relacionin entre ells/es per mica en mica anar creant consciència de grup i sobretot…oferir activitats on SIGUIN FELIÇOS A
Bon dia famílies, Avui hem fet una visita a la biblioteca, aprofitant totes les ganes que estem posant en el nostre “RACÓ LITERARI”. Ens ha encantat i hem agafat moltes idees per les nostres presentacions. Us deixem algunes fotos, les trobareu en aquest enllaç. https://photos.app.goo.gl/tefz4zF92GDoKJLb9 Gaudiu-les!
Visitem la biblioteca Llegeix més »
Benvolgudes famílies, a partir de dilluns l’horari escolar serà: Matí: de 9h a 12:30h Tarda: de 15h a 16:30h Recordeu que a infantil s’obren les portes 5 minuts abans a les hores de sortida. L’horari del menjador serà de 12:30 a 15h
Hola a tots i a totes, Avui, la Daira Reyes ha sigut l’encarregada de compartir amb tots nosaltres la seva lectura. Ens l’ha recomanat i la veritat és que ens han vingut ganes de llegir-nos tota la col·lecció! A més, ha fet una presentació que podeu consultar-la aquí. https://docs.google.com/presentation/d/1NhYVA-vG6FWdx-Yu0ppw76M7wO7UqTHw_FJ5VtlvyDU/edit?usp=sharing Recordeu que podeu veure totes les imatges
Continuem amb el nostre “racó literari” Llegeix més »
Bon dia a tots i a totes! Avui hem inaugurat el nostre “RACÓ LITERARI”. Es tracta d’un petit espai on els alumnes, de manera voluntària, aniran fent recomanacions dels llibres que van llegint. En aquest cas, el Carlos Delgado ha estat el pioner. Us adjuntem el vídeo i algunes fotos. Cliqueu en aquest enllaç per
Inaugurem secció: “EL RACÓ LITERARI” Llegeix més »