General

PLANETARI

Avui hem entrat en un planetari. Ha estat molt interessant perquè hem pogut veure els planetes sobre els nostres caps. Si vols veure més fotos clica sobre  aqui.

PLANETARI Llegeix més »

FEEDBACK

Amb motiu del “Dia del Drets de la Infància” han vingut a l’escola a visitar-nos l’Andrea i l’Obi amb la seva obra FEEDBACK. Som una mica més conscients del que són “Les emocions” i hem cantat i ballat amb ells. Cliqueu a sobre de la imatge si voleu veure més fotos.

FEEDBACK Llegeix més »

EXCURSIÓ A CAN DEU

Ahir els Planetes i els Coales vam anar d’excursió a Can Deu a Sabadell, el dia no va ser molt maco però no va ploure i feia bona temperatura. Tot i així, ens ho vam passar molt bé fent un taller de pa (què bo que estava!!!) , vam visitar el museu d’eines de pagès

EXCURSIÓ A CAN DEU Llegeix més »

FEEDBACK

Avui ens han vingut a visitar l’Andrea i el Obi. Ens han fet gaudir del que són les emocions i ens han fet ballar i cantar. Ens ho hem passat d’allò més bé!!!. Si voleu veure més fotos cliqueu a la imatge!!

FEEDBACK Llegeix més »

MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES

El dimecres 9 de novembre, les nenes i els nens de 6è vam fer una sortida de tot el dia al Museu de les Matemàtiques de Cornellà. Vam poder visitar el museu experimentant amb diversos jocs matemàtics i vam acabar fent Les Cúpules de Leonardo da Vinci. Ens ho vam passar genial! Si voleu mirar

MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES Llegeix més »

LA CASTANYADA

Aquest any al matí hem anat a passar el matí al parc de Santa Perpètua i ens ho hem passat pipa. A la tarda va venir la castanyera a l’escola i ens va donar unes castanyes boníssimes. Si voleu veure les fotos d’aquest dia tant xulo cliqueu aquí.

LA CASTANYADA Llegeix més »

VISITA A LA BIBLIOTECA

Aquest matí hem anat a la biblioteca. Ens han ensenyat les zones adequades a la nostra edat i ens han explicat com és el funcionament de la biblioteca. També ens han convidat a fer-nos el carnet per poder fer el prèstec de llibres. Només ens cal que ens acompanyin els pares o mares i ens

VISITA A LA BIBLIOTECA Llegeix més »

Sortida a Can Deu

  Els nens i nenes de primer hem anat a la masia de Can Deu, a Sabadell. Hem fet pa, hem visitat la granja i hem gaudit molt de l’entorn! Si voleu veure les fotos feu clic a sobre de la imatge:  

Sortida a Can Deu Llegeix més »

Cant dels ocells

Hola a tots i a totes! Avui ha vingut en Xavi a fer-nos una activitat sobre el cant dels ocells. Ha sigut molt enriquidora, aquí podeu veure les fotos.https://photos.app.goo.gl/bQo8SX6XB5p3Xvj2A Gràcies Xavi! Anaïs i Carme

Cant dels ocells Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut