FESTA DE NADAL
Ja hem acabat el primer trimestre!. Estem molt contents de la feina feta i així ho hem celebrat. El Festival de Nadal va ser molt emocionant i la festa a classe, genial! Premeu la imatge per veure les fotografies.
Ja hem acabat el primer trimestre!. Estem molt contents de la feina feta i així ho hem celebrat. El Festival de Nadal va ser molt emocionant i la festa a classe, genial! Premeu la imatge per veure les fotografies.
El 23 de novembre vam visitar el museu Cosmocaixa. És una gran exposició on vam descobrir totes les branques de la Ciència (algunes de les quals estem treballant al projecte). També el Bosc Inundat, una reproducció de la selva amazònica. A més a més, vam realitzar l’activitat Creactivity on vam pensar i crear, experimentant
VISITA AL COSMOCAIXA Llegeix més »
Cliqueu a les imatges per veure les fotos.
ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE: ESMORZAR DE NADAL I TIÓ 2023 Llegeix més »
Aquest any hem donat molt de menjar al Tió de l’escola que ha arribat de les muntanyes i ens ha cagat un munt de regals!!!! Cliqueu a la foto per veure’n més!!!
Famílies, com molts de vosaltres ja haureu vist en els blocs d’altres cursos, aquest any hem començat el projecte d’ “Apadrinament Lector”. Els nens i nenes d’Infantil 4 anys, la classe dels elefants, tindràn un o dos padrins o padrines de la classe de 4t-A que els acompanyaran durant uns anys i que els motivaran
APADRINAMENT LECTOR Llegeix més »
Hola famílies! Fa uns dies, ens van fer una xerrada de donació de sang molt interessant. Vam aprendre moltes coses i vam acabar fent un joc molt divertit! Si voleu mirar les fotos cliqueu a la imatge de sota:
TALLER DONANTS DE SANG Llegeix més »
Hello everyone! Aquest any hem pogut gravar l’obra de teatre en anglès “The wizard of Oz” i a més a més, els hem ensenyat l’obra a l’alumnat de segon. Hem treballat molt i hem gaudit moltíssim! 😛 😆 A continuació, podeu veure el vídeo. https://photos.app.goo.gl/Eqvhrhi8cNHRpJmb6 Enjoy! Marina and Anaïs
THE WIZARD OF OZ Llegeix més »
Aquest curs hem engegat un projecte preciós. Els petits de l’escola tindràn un padrí o padrina que els acompanyarà durant uns anys i els més grans explicarem històries i contes als nostres fillols. Així tots aprenem de tots. Que us sembla?? Maco oi?? A l’alumnat de 5è ens ha tocat apadrinar a I5 CLIQUEU A
APADRINAMENT LECTOR Llegeix més »
L’alumnat del Joan Maragall us dona les GRÀCIES a totes les famílies que a través de l’AFA col·laboreu i feu possible, per exemple, que ens hagi arribat aquest material nou a l’Aula de Ciències per poder observar i entendre el mon que ens envolta molt millor. MOLTES GRÀCIES !!!!!! CLIQUEU A LA IMATGE
GRÀCIES AFA !!!! Llegeix més »