GRAN DIA DE LA FESTA DE 40 D’ANYS D’AMPA!

La festa del passat dissabte 27 d’abril va ser tot un èxit!! Es respirava un caliu entranyable en l’ambient.

Petits i grans es van divertir amb els jocs gegants als patis de l’escola, vam gaudir d’un col·loqui molt especial a on vam compartir grans moments, records i anècdotes genials viscudes a l’escola!! L’exposició fotogràfica que recollia més de 100 imatges és una mostra molt visual del pas dels anys i de com generacions rere generacions han anat construint l’escola que som ara.

L’escola va obrir doncs les portes per a reviure belles èpoques i mostrava al poble de La Granada que som una escola que encara transmet l’escalf i la proximitat que fa el fet de ser un poble petit, a on tothom es coneix i en el que els nostres fills i filles hi creixen amb la mateixa felicitat i alegria d’anys passats!

I ja per acabar de rematar el dia, una boníssima paella, amb pastís, espelmes, brindis amb cava del nostre celler cooperatiu de la Granada i cafès!  … Però amb el millor dels ingredients: la companyia de tots i totes els que vau fer possible viure un dia excepcional!! MOLTES GRÀCIES I PER MOLTS ANYS MÉS!

Veure fotos >>

29 d’abril de 2019