L´escola rep tres premis Fiction Express.

La setmana passada la nostra escola va assistir a l’entrega de premis Fiction Express, plataforma mitjançant la qual es treballa la competència lingüística fent ús de les noves tecnologies. A través d’un aprenentatge autònom l’alumnat llegeix uns llibres interactius distribuïts en capítols on interactuen amb l’autor. El portem a terme a 5è i 6è de primària.
L’Escola Jaume Llull ha assolit el primer premi amb més lectures per alumne/a en llengua catalana durant l’any 2022. La lectura i les votacions de l’alumnat són clau per al desenvolupament de la història a Fiction Express.
També ha assolit el primer premi en més comentaris per alumne/a en llengua catalana durant l’any 2022. Els comentaris de l’alumnat són únics i són una font d’inspiració per als autors, que gaudeixen de les opinions els lectors mentre escriuen el llibre.
I ha assolit el cinquè premi amb més certificats per alumne/a durant l’any 2022. Els certificats reconeixen l’esforç dels i les docents per millorar la competència lingüística del seu alumnat.
Moltes felicitats a l´alumnat i els i les mestres per fer-ho possible.